Јун302014

Како да ги заштите вашите фајлови пред да ги пратите на клиент?

ccc
Сигурно многу пати досега без разлика дали сте фриленсер веб дизајнер или фотограф пред да ги пратите дизајните на одобрување се прашувате како да ги заштите истите за да не се злоупотреубуваат од страна на клиентот. Посебно треба да се внимава со новите потенцијални клиенти кои ви платиле само дел или воопшто не платиле.

Јун112014

5 Начини како да ги промовирате своите проекти

cover pr
Секој дизајнер не само што е препорачливо туку едноставно мора својата работа да ја промовира и споделува. Тука не мислам на класичните начини како изложби, промоции и сл. туку повеќе на онлајн присутноста. Денес постојат навистина многу начини и сервиси како да го направите тоа, но прашањата се кои се најдобри за она што јас го работам, кои се најефикасни, кои се бесплатни...токму на ова ќе се обидам да дадам одговори во следниот пост.

 
Мај102014

Зошто треба да соработувате со други фриленсери?

s cover
Една од најголемите грешки што секој фриленсер ја прави, посебно на почеток е што сите останати фриленсери ги гледа само како конкуренција. И ако има соработка, тоа е исклучиво со некој што лично се познава или ако биле колеги од факултет на пример. Многу погрешен пристап, а подолу ќе се потрудам да до одговорам прашањето „Зошто треба да соработувате со други фриленсери“ Одговорот накратко е 3И, или Инспирација, Искуство, Идеи.

 
Фев202014

5 Начини како да ве сакаат клиентите

1111
Сите добро знаеме дека генерално за било кој бизнис среќен и задоволен клиент значи профит. Ова важи и за нас фриленсерите кои најдобро знаеме колку е понекогаш тешко и одзема време да се бркаат нови клиенти, затоа е многу важно да знаеме како да ги задржиме постоечките. Ќе споделам 5 кратки совети и начини како да ве сакаат клиентите според важност.

 
Јан292014

3 најчести лаги кои ги слушаме од клиентите

lie_11
Да се биде успешен фриленсер не значи само добро да ја завршувате работата и навремено да бидете исплатени туку и да знаете добро да го прочитате клиентот во неговите намери. Без разлика дали сте почетник или поискусен секогаш може да се случи да наседнете на некоја лага од страна на клиентот. Издвоив неколку најчести лаги кои ги кажуваат клиентите, од мое лично искуство, како полесно да ги препознате и како да се справите со нив.

 

Страница 5 од 19

Copyright 2017. Сите права задржани, дозволено преземање материјали под одредени услови Creative Commons