Окт282012

Како да избрифирате клиент?

112
Понекогаш за она „клиентот е лош“ или „јас ги имам најлошите клиенти“ и самите фриленсери се виновни. Ќе се запрашате зошто е тоа така?

Мај142012

Како да се справите кога имате премногу работа?

11
Како фул тајм фриленсери сигурно на моменти и периоди кога ви се случило да ви се натрупа премногу работа. Дали поради ваша вина прифаќајќи повеќе отколку што може реално да сработите или по вина на клиенти кои имаат стриктни рокови и премногу корекции сеедно. Како да постигнете на време, а сепак клиентот да е задоволне од финалниот производ. Ќе пробам накратко да ви помогнам со неколку совети да најдете одговори за насловот на денешниот пост.

 
Мар152012

Совети за подобра имејл комуникација

5-subject-line
Сите ние користиме различни начини за комуникација онлајн. Тука се месинџери, скајп, твитер, фејсбук... и нормално имејл комуникацијата која опстојува до ден денес, посебно за комуникација на повисоко ниво, или во нашиот случај со клиенти. Едноставно ниту еден бизнис денес не функционира без имејл, па така и фриленсирањето. Иако е најстара форма после појавувањето на интерентот сепак и денес луѓето често грешат, и пристапуваат или премногу сериозно, или ја сфаќаат како четот на фејсбук.
Клиентите, посебно ако се странски, за вас прво дознаваат и си прават слика преку имејл изразот. Со тоа ја градите вашата репутација како професионален фриленсер. Затоа е многу важно како ќе се поставите, нема строги правила, но еве неколку совети, иако повеќето ги знаете но никогаш не е на одмет да повториме. Во прилог 6 кратки совети за имејл етика.

 
Фев022012

Дизајн на инфографик

1DNxvj
Инфографиците како техника се одамна во графичкиот дизајн, но најголема популарност и користење имаа во текот на минатата година. Кај нас срамежливо се појавуваат неколку обиди во последнава година, што секако е за пофалба, но сеуште како неистражена “техника“ се прават и доста грешки. Сметам дека експанзијата ќе продолжи и оваа година па затоа ќе се обидам колку можам да помогнам со мои совети.

 
Јан102012

Подобрете ја врската со вашите клиенти

PRVAArgument-with-Client
Добрата и здрава комуникација во секој бизнис е од огромно значење и еден од критериумите за успех. Има едно непишано правило дека ниту една зделка или договор не пропаднал од премногу комуникација, туку обично тоа бива од недоволна и лоша комуникација. Ова посебно важи доколку сте фриленсер и градите врска со нов или постоечки клиент. Уште повеќе доколку клиентот е од странство. Затоа е важно на почеток да посветите повеќе време и енергија со секој нов потенцијален клиент, а и да се гради здрава врска со секој постоечки клиент.
Еве неколку совети како таа врска да биде успешна за вас и за вашите клиенти.

 

Страница 7 од 19

Copyright 2017. Сите права задржани, дозволено преземање материјали под одредени услови Creative Commons