Ное182016

Задоволни клиенти, среќни фриленсери

happ1
Има една изрека дека ниту еден проект или задача не пропаднала од премногу комуникација, туку од премалку комуникација меѓу фриленсер и клиент.

Ное012016

5 совети како да заработувате повеќе како фриленсер

prva
Како што ветив, со мало задоцнување овој пост ќе биде всушност мојата презентација во склоп на првиот стартап саем за кариера “LaunchCareer” кој се одржа во Јавна Соба на 13ти октомври. Целиот настан беше одлична прилика на сите стартап компании да се спојат со кадар кој им е потребен. Посетеноста и организацијата беше одлична, и се надевам дека ова ќе стане традиција.

 
Сеп102016

5 совети за успешна презентација пред клиент

prvapp
Да се биде успешен фриленсер е склоп на неколку вештини и особини, кои понекогаш не се поврзани со вашата стручност, ниту годините искуство, ниту колку нова опрема користите...туку едноставно кажано да знаете како да го „продадете“ својот дизајн.

 
Јун082016

Две грешки што секој фриленсер ги прави

cover
Да се биде фриленсер значи и самостојно носење одлуки при комуникација со клиенти. Понекогаш тие одлуки не се базирани на анализа туку на чиста претпоставка што на крајот на денот може да значи погрешен избор.

 
Мај192016

5 Знаци дека е време да „раскинете“ со некој клиент

11

Иако обично ситуацијата кај фриленсерите е обратна, т.е. тие се плашат да не добијат „отказ“ од некој клиент, но мора да ги знаете и знаците кои укажуваат дека е време вие први да ја прекинете соработката со некој клиент. Нормално е доколку се има волја од двете страни и доволно време, да се направи напор да се изнајде решение. Еве 5 најчести знаци дека можеби е подобро да престанете со работа за некој клиент.

 

Страница 2 од 18

Copyright 2016. Сите права задржани, дозволено преземање материјали под одредени услови Creative Commons