Совети за подобра имејл комуникација
Сите ние користиме различни начини за комуникација онлајн. Тука се месинџери, скајп, твитер, фејсбук... и нормално имејл комуникацијата која опстојува до ден денес, посебно за комуникација на повисоко ниво, или во нашиот случај со клиенти. Едноставно ниту еден бизнис денес не функционира без имејл, па така и фриленсирањето. Иако е најстара форма после појавувањето на интерентот сепак и денес луѓето често грешат, и пристапуваат или премногу сериозно, или ја сфаќаат како четот на фејсбук.
Клиентите, посебно ако се странски, за вас прво дознаваат и си прават слика преку имејл изразот. Со тоа ја градите вашата репутација како професионален фриленсер. Затоа е многу важно како ќе се поставите, нема строги правила, но еве неколку совети, иако повеќето ги знаете но никогаш не е на одмет да повториме. Во прилог 6 кратки совети за имејл етика.
Креативни принтови (март)
Неколку нови и свежи креативни идеа и принтови.
Со молив до уметнички дела
Сигурно како дизајнери си имате своја тетратка (или повеќе) каде си скечирате. Секоја идеја, концепт најдобро прво се развива со молив и хартија. Иако за многумина моливот како техника е едноличен, тоа не важи за примерите во овој пост. Нацртани до најситни детаљи, и перфектно сенчање. За најголем број од нив ќе се запрашате како е ова можно. Ниту еден од цртежите не е правен со дополнителни фотошоп или било какви ефекти, и сите се рачно изработени, без помош од машина, иако наликуваат на фотографии. Уживајте и споделете :)
Дизајн на инфографик
Инфографиците како техника се одамна во графичкиот дизајн, но најголема популарност и користење имаа во текот на минатата година. Кај нас срамежливо се појавуваат неколку обиди во последнава година, што секако е за пофалба, но сеуште како неистражена “техника“ се прават и доста грешки. Сметам дека експанзијата ќе продолжи и оваа година па затоа ќе се обидам колку можам да помогнам со мои совети.
Контроверзни реклами (јануари)
Еден од начините да се привлече внимание со помош на рекламите е моментот на шок до екстремност. Без разлика дали се игра на зборови или контроверзни слики...ако ни го задржи вниманието, не подзамисли па дури и згрози, тогаш првичниот ефект е успешен. На повеќе 50 најконтроверзните реклами.
Подобрете ја врската со вашите клиенти
Добрата и здрава комуникација во секој бизнис е од огромно значење и еден од критериумите за успех. Има едно непишано правило дека ниту една зделка или договор не пропаднал од премногу комуникација, туку обично тоа бива од недоволна и лоша комуникација. Ова посебно важи доколку сте фриленсер и градите врска со нов или постоечки клиент. Уште повеќе доколку клиентот е од странство. Затоа е важно на почеток да посветите повеќе време и енергија со секој нов потенцијален клиент, а и да се гради здрава врска со секој постоечки клиент.
Еве неколку совети како таа врска да биде успешна за вас и за вашите клиенти.
Best of Street Art 2011
Уличната уметност како баланс на корпорациските дизајни и брендови дефинитивно ја одбележа 2011-та на глобално ниво. Не само во стилот и реализацијата туку уличните уметници за тоа не бараат никаква надокнада. Таа тенденција е во постојан раст и се почесто алтернативните уметници за свое „платно“ ги бираат улиците, ѕидовите, и останатите јавни простори за изразување на креативните идеи. Во продолжение само мал (па и не толку мал :) дел од најдобри „улични“ дела.
Креативни новогодишни дизајни
Новогодишните и Божиќните празници се пред нас. Време за новогодишни дизајни, честитки, календари и сл. Овојпат наместо класичните и помалку досадни дизајни, нешто ново, невообичаено и смешно. Новогодишни принтови кои ќе ве насмеат.
Шокантни и помалку страшни принтови
Еден од методите да се задржи вниманието во рекламирањето и маркетингот воопшто е шок факторот, односно маркетинг кој ќе го изненади, шокира, исплаши...па дури и згрози гледачот. На повеќе дел од најдобрите.
Како да останете open-minded дизајнер

Како креативци и дизајнери многу е важно да останете open-minded, посебно во овој свет на технолошки напредок, каде секојдневно мора да се учат и прифаќаат нови трендови. Да се биде open-minded значи да се биде и толерантен и самокритичен. 5 совети како да останете open-minded.
Креативни реклами (декември)
Последна тура за оваа година на креативни принтови. Уживајте и споделете :)
Само за дизајнери (pantone производи)
Сигурно веќе знаете што е пантонска карта, а можеби и имате ваш омилен пантон. Затоа во сезона на подароци еве што да побарате од вашите најблиски. Неколку производи инспирирани од пантон бои.
Страница 10 од 32