Дек272011
Напишано од Јанев

Best of Street Art 2011

PRVAstreet_art_graffiti_april_1
Уличната уметност како баланс на корпорациските дизајни и брендови дефинитивно ја одбележа 2011-та на глобално ниво. Не само во стилот и реализацијата туку уличните уметници за тоа не бараат никаква надокнада. Таа тенденција е во постојан раст и се почесто алтернативните уметници за свое „платно“ ги бираат улиците, ѕидовите, и останатите јавни простори за изразување на креативните идеи. Во продолжение само мал (па и не толку мал :) дел од најдобри „улични“ дела.

Дек232011
Напишано од Јанев

Креативни новогодишни дизајни

11
Новогодишните и Божиќните празници се пред нас. Време за новогодишни дизајни, честитки, календари и сл. Овојпат наместо класичните и помалку досадни дизајни, нешто ново, невообичаено и смешно. Новогодишни принтови кои ќе ве насмеат.

Дек132011
Напишано од Јанев

Шокантни и помалку страшни принтови

1
Еден од методите да се задржи вниманието во рекламирањето и маркетингот воопшто е шок факторот, односно маркетинг кој ќе го изненади, шокира, исплаши...па дури и згрози гледачот. На повеќе дел од најдобрите.

Дек122011
Напишано од Јанев

Како да останете open-minded дизајнер

1

Како креативци и дизајнери многу е важно да останете open-minded, посебно во овој свет на технолошки напредок, каде секојдневно мора да се учат и прифаќаат нови трендови. Да се биде open-minded значи да се биде и толерантен и самокритичен. 5 совети како да останете open-minded.

Дек052011
Напишано од Јанев

Креативни реклами (декември)

PP16
Последна тура за оваа година на креативни принтови. Уживајте и споделете :)

Ное282011
Напишано од Јанев

Само за дизајнери (pantone производи)

PRpantone-mugs
Сигурно веќе знаете што е пантонска карта, а можеби и имате ваш омилен пантон. Затоа во сезона на подароци еве што да побарате од вашите најблиски. Неколку производи инспирирани од пантон бои.

Ное222011
Напишано од Јанев

5 Ретро фонтови за логоа

pr
Ретро логоата се доста модерни периодов и ги има насекаде. Она по што се специфично освен самиот ретро стил се и користените фонтови. Токму затоа денес одбрав 5 од најдобрите и најнови ретро фонтови, бесплатни, а сепак одлични за секаков ретро дизајн, посебно за логоа.

Ное172011
Напишано од Јанев

Нови етикети и шишиња за пиво

1pure
Етикетите за пиво и вино се посакувано платно за дизајн за секој дизајнер. Овојпат ќе се задржиме за оние за пиво, некако ми се поомилени :)
Се почесто се избегнуваат стандардните класични етикети и на сцена стапуваат модерни и минималистички дизајни, типографски и со чисти бои, дури и самите етикети се избегнуваат и се дизајнира директно на шишето, без никакви ограничувања. На повеќе дел од најновите уникатни етикети и шишиња на пива.

Окт172011
Напишано од Јанев

Уникатни маички отсега и кај нас

11
Пред неколку недели твитнав за тоа дека се спремам нови дизајни на маички, со оригинална македонска тематика, и навистина се изненадив од тоа колку заинтересирани имаше. После неколку дневни консултации за дизајни, бои, големини и нивна подготовкам одлуката е донесена. И така, од денес дел од моите дизајни на маички ќе може да ги најдете во Ultradesignshop во Скопје. За сите кои не знаат, Ultradesign е специјализиран шоп за маички, кои нуди уникатни, квалитетни и несекојдневни дизајни, и кој се издвојува од сите останати веќе видени и познати клишеа од дизајни. И што е најбитно, сето ова по навистина ниски цени. Погледнете на повеќе дел од дизајните.

Окт062011
Напишано од Јанев

Креативни и нови принтови (октомври)

PR43
Свежи и најнови креативни принт реклами за месец октомври

Окт042011
Напишано од Јанев

Што бараат клиентите од секој фриленсер?

prva_baranja
За момент ќе се ставиме во обратна улога, т.е. во улога на клиент, да видиме на кратко како изгледа еден фриленсер од нивни агол и што всушност тие проверуваат и бараат од нас фриленсерите пред да почнат со склучување договори и стартување на проекти. Во морето од фриленсери, кое секојдневно расте, мора да се издвоиме ако сакаме да успееме. Има едно непишано правило дека успешен фриленсер не е оној со најмногу работа, туку оној кој го бие најдобар глас. Еве ќе земеме мал пример. Сте решиле да купите нов телевизор. Освен што ќе прочитате рецензии на интернет, ќе ги видите спецификациите, сепак вие голем процент во одлучувачкиот фактор давате на критиката на некој што купил ист таков и неговото искуство. Затоа на прво место би ги ставил токму препораките.

Сеп232011
Напишано од Jанев

Герила адвертајзинг

PRSlim-By-Drinking

Концептот на герила маркетинг сеуште важи за неконвенционален начин на маркетинг и промоција. Кај нас вистинска реткост да се види, иако е можеби најевтин начин за реклама. Со минимален буџет и ресурси до максимален ефект. Герила кампањите се обично неочекувани, често бараат интеракција од случајните минувачи и се на неочекувани места. Целта е да се создаде уникатен и креативен начин да се привлече вниманието, ако тоа  го направат толпа на луѓе поминува во вирал, што според Џеј Конрад Левинсон е крајна и посакувана цел на секоја маркетинг кампања. Се почесто се вклучуваат смартфоните и новите технологиии и социјални мрежи за да се сподели идејата.

Страница 10 од 31

Copyright 2016. Сите права задржани, дозволено преземање материјали под одредени услови Creative Commons