Мај102012
Напишано од Јанев

Нови креативни логоа

logos
Одамна не сме имале пост во категоријата логоа, па за тоа денес решив да споделам дел од креативните логоа што се одвоија оваа година.

Мај092012
Напишано од Јанев

Хумористични принт реклами (мај)

11606
На ред се нови принт реклами за овој месец. Овојпат темата е комедија :)

Апр232012
Напишано од Јанев

50 Ретро реклами

pr1

Понекогаш во недостиг на инспирација ги прегледуваме ретро рекламите, во 60-тите и 70-тите години на минатиот век. Дури и денес голем дел од големите брендови го бираат овој ретро стил. На прв поглед се издвојува самиот лејаут, текстурата, комбинацијата на бои и користените фонтови. Погледнете 50 од најдобрите.

Апр052012
Напишано од Јанев

30 Креативни реклами (април)

PR001_1_sony
Нови креативни реклами за овој месец, вкупно 30.

Мар262012
Напишано од Јанев

100 нови дизајни на визит карти

111
Еден фрагмент од графичкиот дизајн кој и покрај сите нови технологии не изумира така лесно, тоа се визит картите. На повеќе погледнете понови идеи и инспирација за визит карти, не 10 или 20 туку преку 100 :)

Мар192012
Напишано од Јанев

Ретро Советски Постери

11
Дел од препознатливите ретро постери на тогашниот Советски Сојуз, но со тематика „Освојување на вселената„ и трката што ја имале тогаш со Америка за тоа кој прв ќе ја освои месечината.

Мар152012
Напишано од Јанев

Совети за подобра имејл комуникација

5-subject-line
Сите ние користиме различни начини за комуникација онлајн. Тука се месинџери, скајп, твитер, фејсбук... и нормално имејл комуникацијата која опстојува до ден денес, посебно за комуникација на повисоко ниво, или во нашиот случај со клиенти. Едноставно ниту еден бизнис денес не функционира без имејл, па така и фриленсирањето. Иако е најстара форма после појавувањето на интерентот сепак и денес луѓето често грешат, и пристапуваат или премногу сериозно, или ја сфаќаат како четот на фејсбук.
Клиентите, посебно ако се странски, за вас прво дознаваат и си прават слика преку имејл изразот. Со тоа ја градите вашата репутација како професионален фриленсер. Затоа е многу важно како ќе се поставите, нема строги правила, но еве неколку совети, иако повеќето ги знаете но никогаш не е на одмет да повториме. Во прилог 6 кратки совети за имејл етика.

Фев282012
Напишано од Јанев

Креативни принтови (март)

1Unleash-the-chaos
Неколку нови и свежи креативни идеа и принтови.

Фев202012
Напишано од Јанев

Со молив до уметнички дела

pr
Сигурно како дизајнери си имате своја тетратка (или повеќе) каде си скечирате. Секоја идеја, концепт најдобро прво се развива со молив и хартија. Иако за многумина моливот како техника е едноличен, тоа не важи за примерите во овој пост. Нацртани до најситни детаљи, и перфектно сенчање. За најголем број од нив ќе се запрашате како е ова можно. Ниту еден од цртежите не е правен со дополнителни фотошоп или било какви ефекти, и сите се рачно изработени, без помош од машина, иако наликуваат на фотографии. Уживајте и споделете :)

Фев022012
Напишано од Јанев

Дизајн на инфографик

1DNxvj
Инфографиците како техника се одамна во графичкиот дизајн, но најголема популарност и користење имаа во текот на минатата година. Кај нас срамежливо се појавуваат неколку обиди во последнава година, што секако е за пофалба, но сеуште како неистражена “техника“ се прават и доста грешки. Сметам дека експанзијата ќе продолжи и оваа година па затоа ќе се обидам колку можам да помогнам со мои совети.

Јан112012
Напишано од Јанев

Контроверзни реклами (јануари)

PRVA132MTVSerbia
Еден од начините да се привлече внимание со помош на рекламите е моментот на шок до екстремност. Без разлика дали се игра на зборови или контроверзни слики...ако ни го задржи вниманието, не подзамисли па дури и згрози, тогаш првичниот ефект е успешен. На повеќе 50 најконтроверзните реклами.

Јан102012
Напишано од Јанев

Подобрете ја врската со вашите клиенти

PRVAArgument-with-Client
Добрата и здрава комуникација во секој бизнис е од огромно значење и еден од критериумите за успех. Има едно непишано правило дека ниту една зделка или договор не пропаднал од премногу комуникација, туку обично тоа бива од недоволна и лоша комуникација. Ова посебно важи доколку сте фриленсер и градите врска со нов или постоечки клиент. Уште повеќе доколку клиентот е од странство. Затоа е важно на почеток да посветите повеќе време и енергија со секој нов потенцијален клиент, а и да се гради здрава врска со секој постоечки клиент.
Еве неколку совети како таа врска да биде успешна за вас и за вашите клиенти.

Страница 9 од 31

Copyright 2016. Сите права задржани, дозволено преземање материјали под одредени услови Creative Commons