Сеп202010

PRVA k-lynn-lingerie
Сексот продава, навистина продава. Во денешно време луѓето се по отворени, полека се бришат табуата...и како резултат и маркетинг агенциите се похрабри во своите реклами. Ја користат желбата и страста на потенцијалните клиенти да преку сензуалноста и експлицитни содржини го задржат нашето внимание. Сексот и благата еротика како „алатка“ во маркетингот се смета за доста моќна и убедлива.
Како и да е, во некои земји од светот ваквите реклами се цензурирани или целосно забранувани. Мора да признаеме дека секоја индивидуа има различно ниво на толеранција и прифатливост на ваквите теми. За некој се претерани до таа мера што се навредени, додека за други атрактивни и интересен начин да се продаде некој производ.

Уживајте и споделете :)

adanac-glass

aniela

aquafresh

arpa

billy-boy

blush-lingerie2

boss-models

bounty

bynolyt-binoculars

che-magazine

ddb

fayreform-lingerie

ferrino

fowin

fresh-life-snack-pack

hansaplast

imedeen

ipanema

jbs-mens-underwear

khaki

layconsa

lebenslust

leffet-pei

london-fog

lorgan

luciano-carvari

luxembourg-government

matchbox

meltin-pot

pantene

pepsi

playboy-hot

playboy

prockey-pen

sida

sisley-nothing

suede

sundek

suraksha-mudra

target-maternity-bras

vitasnella

viva-tv

white-night

коментари (0)add comment

Пратете коментар
намали | зголеми

busy

Copyright 2016. Сите права задржани, дозволено преземање материјали под одредени услови Creative Commons