Сеп232011
PRSlim-By-Drinking

Концептот на герила маркетинг сеуште важи за неконвенционален начин на маркетинг и промоција. Кај нас вистинска реткост да се види, иако е можеби најевтин начин за реклама. Со минимален буџет и ресурси до максимален ефект. Герила кампањите се обично неочекувани, често бараат интеракција од случајните минувачи и се на неочекувани места. Целта е да се создаде уникатен и креативен начин да се привлече вниманието, ако тоа  го направат толпа на луѓе поминува во вирал, што според Џеј Конрад Левинсон е крајна и посакувана цел на секоја маркетинг кампања. Се почесто се вклучуваат смартфоните и новите технологиии и социјални мрежи за да се сподели идејата.

AlzheimersUSBStick

Ambient-Crashed-Car

Arno-Turbo-Fan

Citroen

DogTraining

Durex

FitnessWorld

GoBackToPompeii

Guinness

Harley-Davidson

Hot-Wheels

iPhone

LynxSchedule

Mini

Oral-B

Organic-Search-Mailer

Pakistan-Flood-Relief

Post-it

Sexier-Than-Skin

Shikun-Binui-Solaria

Specsavers

SweetAndLovelyStyleForYou

SyphilisSucks

ToshibaUltraThin

Unicef1

VampireDiaries

UrbanIsland

Volkswagen

коментари (3)add comment

Stariot said:

0
...
Одлични примери, вљубен сум во овој начин на промоција.

Само би те поправил, насловот "Герила адвертајзинг" би бил посоодветен.
Маркетингот (како и герила маркетингот) е цела филозофија, а адвертајзингот е само еден дел од него... слободно би рекол најубавиот. :-)
септември 26, 2011

kapsarovb said:

0
...
Имаме и ние герила адвертајзинг и тоа почесто отколку што мислиш... еве еден тазе пример... http://www.utrinski.com.mk/def...B28F4F7A22
октомври 04, 2011

dani_janev said:

0
...
не реков дека нема, туку дека се реткост. иако мислам дека ова со зоолошкава воопшто не е герила адвертајзинг. во Скопје да прошетам ќе најдам 5-10 примери, што за скоро милионски град е многу многу малку. еве пример Цирих што може има 300.000 жители скоро секоја автобуска е уникатна реклама, да не зборам за цели кампањи.
октомври 04, 2011

Пратете коментар
намали | зголеми

busy

Copyright 2016. Сите права задржани, дозволено преземање материјали под одредени услови Creative Commons